ENG FB kontakt

14.11.2024

Strona główna Aktualności Wydarzenia Prima@Home – platforma grupy Prima Industrie do komunikacji z klientami

Prima@Home – platforma grupy Prima Industrie do komunikacji z klientami

08-05-2020

Nawet w obecnej sytuacji panującej na świecie grupa Prima Industrie stara się być aktywna i blisko swoich klientów, oczywiście z zachowaniem wszelkich środków ostrożności. Jako jeden z wiodących producentów zaawansowanych urządzeń do obróbki blachy, urządzeń laserowych oraz komponentów elektrycznych postanowiła uruchomić nowy kanał komunikacji wirtualnej – Prima@Home (www.www.primaathome.com) – narzędzie, które łączy pomimo granic geograficznych i barier.

 

Na platformie Prima@Home znajdą się prezentacje, webinaria, szkolenia i relacje

Na platformie Prima@Home znajdą się prezentacje, webinaria, szkolenia i relacje

 

Platforma streamingowa Prima@Home: prezentacje, webinaria, szkolenia i relacje

W rezultacie prac rozpoczętych już kilka lat temu oraz międzynarodowego rozwoju grupy powstała multimedialna platforma streamingowa Prima@Home. Oferuje ona pełną gamę usług: od pokazów i demo online, poprzez webinaria i prezentacje, po szkolenia i relacje z wydarzeń. Wszystko to na życzenie i z dowolnego miejsca.

Nowe narzędzie, które integruje tradycyjne kanały komunikacji grupy Prima Industrie, umożliwia kontakt z centrami technologicznymi we Włoszech, w Finlandii, Chinach i USA. Dzięki temu daje klientom z całego świata dostęp do oferowanych przez firmę rozwiązań i niezbędne wsprcie.

Jesteśmy gotowi na nowy start, patrząc w przyszłość z optymizmem i energią. Dążymy do tego, by reagować szybko i innowacyjnie, adaptując najnowocześniejsze rozwiązania, by być zawsze blisko klienta – komentuje Ezio Basso, CEO Prima Industrie, i dodaje: Prima@Home to nasz wkład w nowy, pewny restart. Przełamujemy bariery odległości do naszych centrów technologicznych, by „wyjść” do naszych klientów, gdziekolwiek by nie byli.

 

Prima@Home zapewni klientom kontakt z centrami technologicznymi Prima Industrie na całym świecie

Prima@Home zapewni klientom kontakt z centrami technologicznymi Prima Industrie na całym świecie

 

Poza wirtualnymi demonstracjami produktów Prima Industrie platforma będzie wspierać streaming na żywo wydarzeń, co pozwoli na udział w nich zainteresowanych osób z całego świata. W maju zaplanowano dwa pierwsze wydarzenia. Odbędą się one w dwóch sesjach w ciągu dnia, dla klientów z różnych stref czasowych.

 

Klienci z całego świata będą mogli korzystać z webinariów na platformie Prima@Home

Klienci z całego świata będą mogli korzystać z webinariów na platformie Prima@Home

 

Virtual Open House – systemy produkcyjne – już 14 maja!

Pierwszy event – Virtual Open House – odbędzie się 14 maja i będzie poświęcony systemom produkcyjnym. Podczas wydarzenia zostanie przedstawione działanie maszyn i linii produkcyjnych rozlokowanych w hali eksozycyjnej (show-room). Zaprezentowane zostaną nie tylko maszyny, ale także rozwiązania software.

 

Za pośrednictwem Prima@Home będzie można wziąć udział w wydarzeniach organizowanych przez grupę Prima Industrie

Za pośrednictwem Prima@Home będzie można wziąć udział w wydarzeniach organizowanych przez grupę Prima Industrie

 

Virtual Open House – maszyny Prima Power i Prima Additive – 28 maja!

Z kolei 28 maja zaplanowano Virtual Open House na temat wolnostojących urządzeń Prima Power oraz Prima Additive. Zostanie pokazana cała gama produktów: od maszyn do laserowego cięcia i obróbki blachy po rozwiązania z zakresu wytwarzania przyrostowego w postaci drukarek 3D z metalu. Globalny event to również okazja, aby przedstawiciele grupy Prima Industrie opowiedzieli o innowacjach i technologiach, jakie stosują na co dzień.

 

Prima Industrie oferuje sprawdzone rozwiązania w zakresie Przemysłu 4.0 oparte na wykorzystaniu dużych zbiorów danych, IoT oraz rozszerzonej rzeczywistości

Prima Industrie oferuje sprawdzone rozwiązania w zakresie Przemysłu 4.0 oparte na wykorzystaniu dużych zbiorów danych, IoT oraz rozszerzonej rzeczywistości

 

Mając na względzie dobro i interes swoich klientów, Prima Industrie zamierza kontynuować działania sprzedażowe z wykorzystaniem wirtualnych platform konferencyjnych, a także obsługę serwisową. Dzięki rozbudowanej sieci serwisowej Prima Industrie w ponad 80 krajach grupa jest w stanie szybko reagować na zgłaszane potrzeby i w razie potrzeby wysyła swoich serwisantów, oczywiście z zachowaniem zasad bezpieczeństwa. Ponadto firma ma wieloletnie doświadczenie w zdalnej pomocy serwisowej – przez internet i telefon, oraz sprawdzone rozwiązania w zakresie Przemysłu 4.0, maksymalizujące efektywność maszyn dzięki wykorzystaniu dużych zbiorów danych, IoT oraz rozszerzonej rzeczywistości.

 

Źródło: www.primaindustrie.com, www.primapower.com, www.primaadditive.com, info@primapower.com

 

Prima Industrie zamierza kontynuować działania sprzedażowe z wykorzystaniem wirtualnych platform konferencyjnych, a także obsługę serwisową

Prima Industrie zamierza kontynuować działania sprzedażowe z wykorzystaniem wirtualnych platform konferencyjnych, a także obsługę serwisową

 

Prima Industrie ma wieloletnie doświadczenie w zdalnej pomocy serwisowej

Prima Industrie ma wieloletnie doświadczenie w zdalnej pomocy serwisowej

 

Strona główna Aktualności Wydarzenia Prima@Home – platforma grupy Prima Industrie do komunikacji z klientami

Nasi partnerzy